neděle 3. ledna 2016

Noví rok važně-nevažně.

Nejen včelkami je živ včelař. Neboť dětský smích je voňavým kořením našich životů.

S novým rokem se rád chci pochlubit i jinými než včelařskými příspěvky.
Rád dětem vyrábím hračky. Povětšinou ze dřeva. Také je tomu i nyní, kdy se rád pochlubím naší doma vyrobenou stavebnicí. ´
Již jak malí jsem si hrál se dřevěnou stavebnicí , ze které šlo vyrobit hezký  srub. Jenom mne stále chyběli dílky, |Měl jsem jich velice málo , sotva 30 kousku. Vyrostl jsem a stavebnici objevili mé dětí, bylo vidět na nich radost, jak mohou různě srub přestavovat, ale také jim chybělo více dílků.

Nedalo mne a v dílně jsem strávil mnoho hodin s výrobou. Děti občas za mnou zašli a pomohli mne s broušením dílku na čelní brusce. Velice se na ní rychle naučily i když jim bylo jen par let. Samozřejmě s naprostou naší kontrolou.
Vyrobili jsme si přes 1300 dílku a vyhráli jsem si s nimi mnoho stovek hodin.

Na fotkách je vidět i jiné naše stavebnice, letadla a další, Vše u nás a námi vyrobené. Tak snad Vám to za dlouhých zimních večeru pohladí na dušičce stejně jako Nás.

    Přejeme mnoho hezkých chvil s našimi milými v roce 2016.


 



 







Někdy v budoucnu Vás zase nechame nahlednou do dětského tvořivého stavění.
Máme mnoho gigantičtějších staveb, nektere ,jakoby i neznali zákony gravitace.








 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

 
 
 
 

1 komentář:

  1. Zdravím vás, hledám na internetu stavebnici pro mého syna (malého Stavitele) a tohle mě moc zaujalo. Šla by někde koupit nebo případně nějaké rozměry zkusil bych vyrobit sám . Moc děkuji za odpověď. S pozdravem Eda

    OdpovědětVymazat